miercuri, august 26, 2009

Marian Săniuţă nu mai candidează la preşedinţia PSD Prahova

Pentru a încerca să clarifice unele dintre informaţiile apărute în ultima vreme în mass-media, (încă) liderul PSD Prahova, Marian Săniuţă, a organizat astăzi o conferinţă de presă. Săniuţă a anunţat oficial că nu va candida pentru încă un mandat la conducerea Organizaţiei Judeţene şi a ţinut să precizeze că aceasta este atât dorinţa sa, cât şi a familiei. "Trebuie să precizez, însă, că nu am fost niciodată sancţionat sau suspendat din funcţia de preşedinte. Practic, ocup această funcţie până mâine, la alegeri. Cei care au anunţat altceva nu au spus adevărul. Încă mai sunt preşedinte al PSD Prahova!", a declarat Marian Săniuţă. Acesta spune că nu are ce să-şi reproşeze pentru cei patru ani în care a condus organizaţia: "Am preluat conducerea în 2005 şi chiar nu am ce să-mi reproşez. Am reuşit să readuc PSD Prahova în structurile de guvernare locale, am reuşit să scot cuvântul corupţie de pe imaginea Organizaţiei Judeţene a PSD şi, nu în ultimul rând, am reuşit să democratizez viaţa internă de partid. Nu am avut niciodată afaceri, nu am promovat niciodată afacerile altora, nu am nici un fel de probleme de moralitate. Pot pleca de la conducerea PSD Prahova cu fruntea sus!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu