Societatea Skepsis Advertising Bucureşti a câştigat selecţia de oferte pentru organizarea manifestării "Serbările Toamnei". Oferta firmei a fost de 2,18 miliarde lei vechi, sub suma alocată de municipalitatea câmpineană (2,3 miliarde lei). Printre acţiunile pe care societatea bucureşteană intenţionează să le organizeze la Câmpina pe 19 şi 20 septembrie se numără crearea unui lung lanţ de flori cu care municipiul să intre în Guiness Book. Acesta a fost, de altfel, punctul forte al ofertei. În plus, Skepsis Advertising propune concerte de zile mari, printre cei care urmează să urce pe scenă numărându-se trupele Compact şi Direcţia 5, dar şi alţi solişti de marcă. În plus, se are în vedere aducerea la Câmpina a lui Jerome Murat, un artist fracez de pantomimă, cu adevărat senzaţional, dar mai puţin cunoscut în România.
După stabilirea firmei câştigătoare, membrii comisiei (primarul Horia Tiseanu, viceprimarul Ion Dragomir, consilierii locali Mihaela Neagu Petrovici, Jenica Tabacu, Elvis Arghir, Alin Moldoveanu, Daniel Telegescu, directorul Casei Tineretului - Florin Buda şi contabilul şef al aceleiaşi instituţii - Radu Hoitan) au luat o decizie inedită pe plan local. Ei l-au "împuternicit" pe primarul Horia Tiseanu să se ocupe de realizarea unui sondaj în rândul câmpinenilor. Se doreşte să se afle punctul de vedere al cetăţenilor în legătură cu oportunitatea organizării unui eveniment de talia "Serbărilor Toamnei" în plină criză economică. Sondajul trebuie finalizat până duminică, astfel încât, luni, firma care a câştigat selecţia de oferte să ştie dacă se apucă sau nu de treabă.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu