joi, august 13, 2009

Poliţiştii şi inspectorii OPC au luat la "puricat" firmele din Câmpina şi Băneşti

Poliţişti de investigare a fraudelor din Câmpina au organizat şi desfăşurat, miercuri, 12 august, o acţiune care a vizat prevenirea şi combaterea delictelor de natură economică. Cu prilejul acestor acţiuni, poliţiştii - care au fost însoţiţi de inspectori ai Oficiului pentru Protecţia Consumatorului - au aplicat trei sancţiuni contravenţionale în valoare de 44.000 lei. Cele mai mari nereguli au fost găsite la două societăţi din Băneşti. Astfel, la una dintre acestea s-au constatat deficienţe cu privire la informarea clientului despre garanţia produselor. Reprezentanţii societăţii au fost sancţionaţi contravenţional conform prevederilor OG 2/2001. La o altă societate din Băneşti s-a constatat că au fost scoase la vânzare produse alimentare în valoare de 800 de lei, care aveau termenul de valabilitate expirat. Administratorul societăţii a fost sancţionat contravenţional conform prevederilor OG 21/1992 şi Legii 12/2001.

3 comentarii:

  1. Tare mi-e teama ca a fost o actiune... comandata!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa se duca la Carrefour, in buricul targului/centrul Campinii si sa ia la puricat mezelurile faimoase de Cris-Tim, mai exact muschiul file la casoleta "produs ambalat in atmosfera protectoare fresh-box"(!!!) care pute a mort, desi ar trebui sa expire intr-o saptamana... M-am fript odata si-am zis ca-i accident, dar ia sotul a doua casoleta, ca am uitat sa-i zic cu ce produs am patit-o, la o zi distanta si mi-a imputit frigiderul. Maine ma duc sa-l pun pe manager sa inghita toata casoleta in fata mea ! Ca nu mai e intamplare, nu e acelasi lot!

    RăspundețiȘtergere
  3. vizavi de milia in campina exista o firma de oftalmologie, pe usa exterioara scrie mare"aceasta firma colaboreaza cu c.a.s. pentru a beneficia de consultatie gratuita prezentati-va cu biletul de trimitere de la medicul de familie"cind te duci acolo esti refuzat politicos deoarece au primit un tel sa nu mai faca programari ptr consultari gratuite sa venim pe 1 decembrie dar nu ne promit nimic.

    RăspundețiȘtergere