duminică, august 23, 2009

Elena Ene, exclusă din PIN Câmpina la şase luni după ce părăsise partidul

Organizaţia PIN Câmpina a remis presei locale un comunicat de presă destul de lapidar, dar interesant, totuşi. Potrivit acestuia, "în cadrul Adunării Generale locale din data de 21 august 2009, în baza articolului 10, al. 8 şi articolului 15 din Statutul PIN, conducerea locală a Organizaţiei a hotărât excluderea doamnei Ene Elena din cadrul PIN, conform articolului 16, alin. 1." Nu se oferă alte explicaţii sau precizări suplimentare. Interesant este faptul că persoana exclusă acum din PIN, Elena Ene (foto), a părăsit partidul în urmă cu aproape şase luni, devenind membru PNL. Din luna mai a acestui an se ocupă de Clubul Seniorilor din cadrul Organizaţiei PNL Câmpina. În aceste condiţii, de ce să fie exclusă din PIN o persoană care a plecat din această formaţiune politică de luni bune. În plus, potrivit Statutului PIN, o persoană îşi pierde calitatea de membru al acestui partid, printre altele, dacă se înscrie în altă formaţiune politică, iar Elena Ene este membru PNL, cu acte în regulă, încă din primăvară. Trebuie precizat faptul că, la alegerile locale din vara anului trecut, Elena Ene s-a aflat pe poziţia a treia pe lista PIN pentru Consiliul Local, iar acesta ar putea fi motivul pentru care preşedintele PIN Câmpina, Jenica Tabacu, şi-a luat măsuri de precauţie, în contextul în care demisia sa din CL este tot mai probabilă. Reamintim că Prefectura Prahova a cerut administraţiei câmpinene să rezolve cât mai repede "cazul Tabacu" având în vedere starea de incompatibilitate în care se află directorul Muzeului Hasdeu. În CL Câmpina, PIN are acum doi reprezentanţi (Jenica Tabacu şi Adrian Piţigoi). Dacă Tabacu demisionează, în Consiliul Local intră următorul de pe listă. Cum Elena Ene este şi plecată la alt partid, şi... exclusă, al patrulea pe lista PIN este Adi Berger.
Elena Ene: "Eu am fost membru la PIN, pe relaţia copiilor mei, care se cunosc cu Jenica Tabacu. I-am dat o mână de ajutor în campanie, dar nu se mai putea lucra cu ea. Că aşa e omul când ajunge într-o funcţie... S-a schimbat foarte mult şi a început cu minciuni, cu intrigi, chiar în familia mea, ceea ce m-a deranjat foarte mult. Când am văzut toate aceste lucruri murdare, dezamăgită, am plecat. Am analizat partidele, inclusiv pe plan local, şi am decis că PNL este cea mai bună alegere."

Un comentariu:

  1. bafta multa cu noul ziar online! e un pas nou in istoria presei. trecerea pe internet, de pe hartie. pare o solutie salvatoare, mai ales pe criza asta, cand peste 25% din ziaristi si-au pierdut locul de munca.

    RăspundețiȘtergere